wtorek, 31 grudnia 2013





Ostatnie godziny starego roku!

Wobec tego życzę Wam wszystkim kochani zajebistej imprezy, czy to spędzonej w domu czy z przyjaciółmi :)

Może odrobina podsumowania? Jestem już z Wami dobre półtora roku i mimo lepszych, jak i gorszych momentów niezmiernie się cieszę, że założyłam tego bloga. To niesamowite uczucie być docenianym przez tak wybrednych czytelników (a mam nadzieję, że tacy właśnie jesteście, bo wtedy wybieracie co najlepsze opowiadania!). Przetrwajmy razem drugie tyle, kolejny rok. Aby moje prace Wam się nie znudziły, a nawet jeśli tak będzie, to by po kiepskiej passie przyszła o wiele lepsza :) Bo to wszystko dla Was i dla Waszej przyjemności. Dziękuję za Wasze wsparcie, nawet tych anonimowych czytelników, którzy słowa ni nabazgrali, jednak czytają mnie nadal. 
Wiedzcie, że Was wszystkich kocham i dziękuję za wsparcie, nawet jeśli zdarzało się mnie hejtować masie osób 
<3 

5 komentarzy:

  1. Przetrwamy!
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Unnie, hejterami się nie przejmuj :) Nie mają własnego życia to będą się czepiać Twojego. Twoje prace nie znudzą mi się nigdy, bo to po prostu niemożliwe ♥ Chyba jeszcze nie komentowałam Twojego bloga, ale jestem w większości "cichym" czytelnikiem, co od następnego roku postaram się zmienić ^^
    Życzę udanego Sylwestra oraz żeby ten następny rok był jeszcze lepszy od teraźniejszego :> Hwaiting! ~ Dino :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy rok sie zbliza,
    Fajerwerkami nas powita!
    Postanowienia spisane
    Czy beda dotrzymane?
    Poczekamy zobaczymy .
    2013 roczek pozegnamy,
    A 14 powitamy!

    Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku!
    Ps. Wierszyk napisany na poczekaniu.... Chyba. Mi nie wyszedl :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! Aby nadchodzący rok był dla ciebie lepszy oraz lepiej ci się pisało itp itd ;):)

    Zero_

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę już za późno, ale szczęśliwego, nowego roku życzy Ci Nat~! ^^
    Oraz zapraszam na mojego pierwszego One Shota ;;
    http://kpop-fanficki-pl.blogspot.com/2013/12/hyung-dasz-rade.html

    OdpowiedzUsuń