środa, 24 lipca 2013

Blog oficjalnie odwieszony. 
Moje plany się nie powiodły i jestem z powrotem :)
Kolejne rozdziały Dangerous pojawią się już od 12 sierpnia i... 

Planuję kolejne natarcie i pewnie protest hejterów (bo trudno bez nich żyć :P), mianowicie posty będą pojawiały się albo co dwa tygodnie, razy w tygodniu. Od czego będzie to uzależnione? Nietrudno się domyślić, że od komentarzy. Tak! Dokładnie, znowu chcę od Was komentarzy, niemożliwa jestem, prawda? :P Niedobra, zła autorka, chce opinii co do jej tekstów. Liczba obserwatorów po raz kolejne znacznie wzrosła, więc mi się pokażcie xD

Gdyby ktoś chciał do mnie napisać, to jestem dostępna pod tym mejlem
justyna031193@wp.pl 
W dużej mierze komunikuję się z Wami na TT, czy moim azjatyckim FP, dziękuję za miłe wiadomości ^^

Do zobaczenia wkrótce :))

10 komentarzy:

  1. Szkoda tylko, że do 12 sierpnia taki szmat czasu... Zresztą co ja mówię... Niedawno był maj, a już się lipiec kończy... Jednak ten czas za szybko leci...
    W każdym razie czekamy na Twój powrót.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ^ Podbijam. Czekam, czekam i jeszcze raz czekam. Dwa tygodnie jakoś zlecą, ale naprawdę szkoda. W sumie nie dziwię się, że oczekujesz opinii, twój blog stał się dośc popularny i piszesz dla ludzi no i dla siebie. Własna satysfakcja. No nic. CZEKAM KOCHANA. Weny i spokojnych wakacji ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaaaay, comeback~!~!~! :333

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wgl to chciałam powiedzieć, że ja czytam i lubię Dangerous *w* Nareszcie mam Taorisa <3 Czekam również wielce na 2Mina to moje dwa OTP *w* Raczej powinno być tylko jedno, ale trudno mi wybrać xD Tak więc ... czekam na sierpień ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu... Czemu tak długo do 12 sierpnia? No nic, trzeba poczekać...
    Weny i udanych wakacji :3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz czekać do dwunastego sieprnia. pff. No nic... mogę poczekać. Mam nadzieję, że sybko mi to zleci.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Omo TT To był superowy part! Czekam na więcej i weny życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh... ja raczej nie komentowałam bo czytam na telefonie a tam nie mogę komentować :( Ale czytam wszystkie twoje opowiadania i jestem od nich uzależniona ;) Także weny życzę i nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ewcia7640

    OdpowiedzUsuń
  9. Wróciłaś, jednak kolejny part dopiero 12 sierpnia? TT.TT No wiesz co TT. Nie wytrzymam, ale chyba szybko zlecą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się na to, że zdecydowałaś się na kontynuacje bloga, gdyż uważam że opowiadania są naprawdę warte przeczytania. Moim ulubieńcem bezpretensjonalnie stał się Blind, dlatego życzę weny i kolejnych świetnych pomysłów. Aby mieć ten blog przy sobie wstawiam go sobie do linków na: http://greed-of-humanity.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń