środa, 19 czerwca 2013

Ponad rok!



Witam 
Szybka JA, dopiero teraz zdała sobie sprawę, że dokładnie 1 czerwca założyła bloga >.< 
Kurcze, jak to szybko minęło. 
Mam nadzieję, że nie nudziliście się za bardzo i miło spędziliście czas na czytaniu tych wszystkich opowiadań. 
Dziękuję, za Wasze wszelkie komentarze, rozmowy na TT czy FB. 
Nawet jeśli wirtualnie, to poznałam sporą grupkę ludzi, którzy są tak samo nienormalni (w pozytywnym sensie oczywiście) jak ja ^^. 
I to na pewno bardzo motywujące, kiedy wiesz, że podoba się to co tworzysz, co wielokrotnie już wspominałam (wraz z marudzeniem... ale to inna bajka) :D
Szkoda tylko teraz, że nie pisząc obecnego opowiadania, spora grupka sprzątnęła mojego bloga ze swoich list do zaglądania. Miałam małą nadzieję, że pasuje Wam to, jak ja piszę, a nie tylko o kim... ALE... do Lśniących powracam wraz z ukończeniem "Dangerous". 
Plan jest. Tytuł jest. 2min będzie. Tylko czasu brak :P 

Oby przetrwać jeszcze rok i jeszcze kolejny, prawda? :) 
Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze, zaglądając tutaj, tak samo jak ja pisząc dla Was 
<3

I dodatkowo mam dla Was fotki z drugiego numeru Asia on Wave, który już jest dostępny w sprzedaży :))
Mój mały debiut, bo i mój twór przeczytacie w magazynie

Chyba najbardziej oczekiwany na mnie tekst. Wywiad z zespołem ADAMS...  :> 





Wywiad z Lunafly



10 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak sie cieszę z tego, że wracasz do 2min! Oczywiście jako Twój czytelnik mam nadzieję, że zawsze będziesz zadowolona z tego co robisz dla nas ;) bo to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po roku szkolnym zacznę komentować regularnie, przepraszam~ GRATULUJĘ ROKU!!! To naprawdę świetnie, że wciąż chcesz pisać, jesteś bardzo dobra w tym co robisz i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!!
    Jeej, szkoda, że nie chcesz spróbować pisać o innym paringu :< tak czy siak, najważniejsze by sprawiało ci to przyjemność :) Jeszcze raz powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Rok to masa czasu.^^ Gratulacje wytrwałości i życzę ci by następny był jeszcze owocniejszy, a liczba obserwatorów się podwoiła, chociaż i tak masa ludzi Cię czyta. Było by jeszcze lepiej gdyby chociaż 1/3 komentowała, ale to jest chyba marzenie ściętej głowy. :P
    To trochę przykre, że część czytelników Cię opuściła... Sama jakoś nie pałam radością do opowiadań z EXO, ale może się przekonam. Zobaczymy. Zresztą do 2Mina też nie, ale Blind było świetne, więc wierzę, że tym razem też się nie zawiodę.^^
    Powodzeni w przyszłości i dziękuję za całą pracę którą włożyłaś w napisanie tylu rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że już tak długo prowadzisz bloga i mam nadzieję, że będziesz to robiła jeszcze baaardzo długo! Wytrwałości!
    Chcę jeszcze przeprosić, że póki co nie komentuję i nie czytam. Nie chodzi mi o to, że trafiłaś do innego fandomu, ale o brak czasu i poniekąd chęci na zaczynanie czytania czegoś nowego. Ogólnie ostatnio mam zaległości także na innych blogach. Tak to już ze mną bywa. Nie mniej jednak - opowiadanka przeczytam, ale w późniejszym terminie.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tan czas szybko leci... Nawet nie zorientowałam się , że już minął rok odkąd czytam tego cudownego bloga i mam nadzieję , że będziesz o prowadzić jeszcze baaaardzo długo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości przy pracy ja zapewnię zostałbym już bloga xd zero wytrwałości ;> mi tam nie robi różnicy to o kim piszesz tylko jak to robisz <3 miłego pisania życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Oby wybił u Ciebie kolejny rok, żebyśmy mogli wciąż czytać i komentować Twojego bloga. :) Ja co prawda dopiero teraz wyszłam z ukrycia i będę to nadrabiać. Swojego bloga mam ponad 3 lata, jednak zbiór opowiadań niewielki, dopiero co na niego powróciłam. ;) Cieszę się jednak, że znalazłam Twojego bloga, bo strasznie przyjemnie się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj twój geniusz ;) dostał nominację pytania na blogu http://tsukihagiinunniameygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Adams nie są parą

    OdpowiedzUsuń