poniedziałek, 20 maja 2013

Dangerous - bohaterowie



Wrzućmy do wielkiego kotła kilka sprzecznych rzeczy i obserwujmy z zapartym tchem te wszystkie emocje buzujące się razem. Ogromną dozę chęci zemsty, która toczy się w krwi bohaterów niczym narkotyk i przysłania wszystko inne, goniąc ku destrukcji. Kłamstwa, które doprowadzają do kolejnych i wprowadzają niemały zamęt. Ciut zazdrości, która bolesną szpilą wbija się w serce. Do tego kilka dramatów z przeszłości, jak i teraźniejszości. I intryga, połączona z chęcią zniszczenia wroga. Po trupach do celu? Zdecydowanie tak. Jak daleko jest w stanie posunąć się człowiek, który pała chęcią zemsty? I nie warto uderzać w bezpośredni cel, trzeba kluczyć i trafić z impetem w kogoś, kto z pozoru wydaje się być bliski ofierze.

I kluczowe pytanie, czy znajdzie się tutaj miłość? Czy to tlące uczucie ma szansę rozkwitnąć? Pożądanie, zwierzęcy popęd na pewno, ale czy to kwieciste uczucie? Szczęśliwe zakończenie, z różem, balonami i konfetti nie jest przewidziane… Raczej krew, pot i łzy… 



Huang Zitao (20 lat)
Wu Fan - Kris (25 lat)
Go Ara (20 lat)
Seo In Guk (30 lat)
Mike Swan (23 lata)
Mr. Huang (45 lat)


Kochani! 
Niezmiernie się cieszę z tej ogromnej jak dla mnie liczby ponad 100 tyś. wejść na bloga. 
Zaczynając nawet nie marzyłam o takiej liczbie :3
Miło, że ze mną wytrwaliście, mimo mojego marudzenia, błędów i koszmarów, jakie niekiedy musieliście czytać.
Oby dobić do 200 tyś. i dziękuję, że ze mną jesteście 
<3

6 komentarzy:

  1. Bedzie mi brakowac JongKey w tym opowiadaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że tak szybko dodasz coś nowego c: Nawet Seo In Guk się załapał :3

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze juz nie o shinee.. ale piszesz fajne opowiadania i dalej bede czytac :) po postaciach widze ze szykuje sie nawet ciekawe. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaskoczona. Szybko zabrałaś się za realizowanie nowego opowiadania. Widać wena Ci dopisuję. Nie mam zamiaru ukrywać tego, że bardzo mnie to cieszy. Już sama nazwa opowiadania mnie zachęciła. Bardzo kojarzy się z wątkiem kryminalnym. A taki gatunek wręcz ubóstwiam. Jestem bardzo ciekawa, jak spiszesz się w takiej tematyce, ponieważ z tego co wiem, słyniesz raczej z uroczych i wylewających miód na serca swoich czytelników opowiadań. Zobaczymy. Poza tym, jestem oczarowana postaciami. Uwielbiam EXO, co wiąże się również z miłością do każdego pochodzącego z tego zespołu pairingu. A TaoRis jest jednym z moich ulubionych. Szkoda, że nie napisałaś trochę więcej o bohaterach, ich zachowaniu i ogólnie o charakterze. Ale z pewnością dowiemy się wiele podczas czytania. Zitao na tym zdjęciu wygląda na takiego Bad Boy'a. ^^ I mam nadzieję, że po części tak właśnie będzie. Cóż by tu więcej rzec? Czekam na pierwszy rozdział i coś mi się wydaję, że będę stałą czytelniczkom. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę żałuję, że nie trafiłam tutaj wcześniej i nie załapałam się na żadne opowiadanie o chłopakach z SHINee, ale TaoRis też jest okay, chociaż nie przepadam za tym paringiem. Mimo wszystko wiem, że będę czytać to opowiadanie, bo zapowiedź mnie zaintrygowała i bohaterowie też zachęcają do pozostania tutaj :) czekam z ogromną niecierpliwością na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku Seo In Guk? Naprawdę ...? No to w takim razie będę na pewno czytać - czekam z niecierpliwością. :3

    OdpowiedzUsuń