czwartek, 7 marca 2013

Blind - bohaterowie

Miłość. Jedno spojrzenie i trafia cię ta cholerna strzała amora, wychwalana przez większość ludzi na świecie. A jeśli nie chcesz tego uczucia. Bo jest złe. Niemoralne. Jednak czy może być takowe? Podobno miłość nie wybiera. A jak powiedzieć komuś, że kocham? Jeśli ten szczególny ktoś cię zupełnie nie zauważa… albo nie może zauważyć. Walczyć? I kiedy przychodzi moment, w którym stwierdzasz, zakochałem się. Czy uczucie wirtualne ma szansę bytu? Tym bardziej, jeśli nie wiemy do końca kto kryje się na drugim końcu kabla i czy na pewno mówi prawdę.

Nie spodziewajcie się wartkiej akcji, czasami może być nudno. Nie przeczytacie nagłych zwrotów , nikt ponownie nie wpadnie pod auto, chociaż będzie ku temu bardzo blisko, nie będzie się ciął, nie przedawkuje niczego. Opowiadanie z małymi radostkami i takimi samymi dramacikami. Może się zauroczycie, tak samo jak ja wymyślając tą historię.

I warto dodać coś istotnego. Postaci. Z prawdziwymi mają wspólnego jedynie wygląd i imiona, nic więcej. Dlatego raczej nie będą odzwierciadlały  charakterów i typowych zachowań lśniących chłopców. 




Lee Taemin

Żywiołowy nastolatek, kochający taniec i wszelkie sporty, jakie są możliwe. Nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu przez pięć minut, chyba że ktoś mu czyta. Jego ulubionym dodatkiem są okulary przeciwsłoneczne, ma ich niezliczoną ilość par. Uczeń drugiej klasy liceum w profilu tanecznym. 

Kim Kibum

Przyjaciel Taemina. Chodzi do trzeciej klasy liceum. Jest maniakiem mody. Matkuje Taeminowi i nie opuszcza go ani na krok. 


Lee Jinki

Przyjaciel Taemina i Kibuma. Chodzi na zajęcia malarskie. Roztrzepany nastolatek, z głową w chmurach. Wielbiący fastfoody i ketchup. Nieśmiały przy jednej, konkretnej osobie...

Kim Yoo Jung

Nieśmiała dziewczyna, spokojna. Kochająca książki. Dobra znajoma Taemina. Często mu czyta, w szkolnej bibliotece. Krępująca się w towarzystwie Jinkiego. Chodzi do klasy z Taeminem.





Choi Minho.

Nowy uczeń. Przyciągający uwagę, jednak skryty w sobie i z trudnością akceptujący nowe rzeczy. Przeprowadzka nie była dla niego łatwa, dlatego nieco buntuje się i próbuje zgrywać kogoś kimś w rzeczywistości nie jest. Łatwo nawiązuje nowe znajomości, nie każdego jednak czyni swoim przyjacielem. Jest ciekawski i nie odpuszcza, gdy coś go zainteresuje czy zaintryguje.


Kim Jonghyun.

Przyjaciel Minho, który studiuje w mieście, do którego przeprowadza się Choi. Lubi imprezować i poznawać nowych ludzi. Niezwykle towarzyski i rozgadany. Jest dobrym słuchaczem i mimo, że nie zawsze mu to pasuje, robi za powiernika problemów innych.





22 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, no i Lee Taemin - ach kocham go xd czekam więc z niecierpliwością, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szybko~ Nawet nie wiesz jak się cieszę, że zaczynasz kolejne opowiadanie. Zapowiada się ciekawie... Mój mózg już wymyśla scenariusze, a nawet nie zamieściłaś pierwszego rozdziału... Czasem przerażam sama siebie, no ale cóż.

    Czekam niecierpliwie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim Jonghyun... <3
    Jestem ciekawa, co będzie dalej, jak rozpoczniesz historię, ale już wiem, że będzie genialnie. Mam już kilka małych scenariuszy, co do tego wszystkiego, ale... poczekam i z chęcią przeczytam rozdziały tego opowiadania.
    Życzę weny, czasu i chęci.
    Pozdrawiam, Black.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, TAEMIN BĘDZIE NIEWIDOMY, JA TO WIEM. *tak, to wcale nie przez tytuł i te okulary...*
    Nie mogę się doczekać ; ;. Zakładam, że paringi to 2min i JongKey ^^.. Powodzenia więc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omoo, jak szybko! :D Jestem bardzo ciekawa, jak to napiszesz i co wymyśliłaś. Też mam w swoim opowiadaniu niewidomego, tyle że Jonghyuna, dlatego w sumie jeszcze bardziej jestem zainteresowana Blind. ;D
    Weny dużo życzę. ;3
    [yoru-ni-sasayaku.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa co wymyśliłaś i jak potoczy się historia. Czekam z niecierpliwością.

    Ps. Zapraszam do siebie ;) http://opowiadania-tsuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój spaczony mózg pragnie kolejnego Yaoi twojego autorstwa ! ♥♥
    Kocham to jak piszesz i powiem szczerze twoje opowiadanie Bo Każdy Potrzebuje Miłości przeczytałam w jeden dzień (znaczy noc) przez co nie spałam do 5 nad ranem ale warto było ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz szybciej, nie mogę czekac xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się fajnie. :D Mam nadzieję, że szybko napiszesz pierwszy rozdział. ^^ Weny wiele! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nya, To teraz czekać na pierwsze rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystarczy, że zobaczę w opowiadaniu Jonghyun'a, a moje serce błyskawicznie przyśpiesza. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału (w końcu to SHINee *.*)!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli znajdziesz czas C:

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam pewna, ze już zrezygnujesz z ficka o SHINee, a tutaj takie EEEEEEEEEEEE XDD więc tym bardziej czekam na opublikowanie pierwszego rozdziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się fajnie..:D @justus^^ czy mogłabyś podać swój e-mail, cokolwiek, żeby można było się z tobą skontaktować? Mam pewną sprawę do ciebie, a nie chcę pisać w komentarzu ;p Jeśli nie chcesz tutaj podawać, to napisz do mnie arandos16@gmail.com
    To ważne! C:

    OdpowiedzUsuń
  14. ZRÓB JONGKEY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za :D
      Mam nadzieję, że wplącze choć troszkę JongKey :D
      A ty jeśli lubisz JongKey to zapraszam do mnie :D
      http://supernaturalni.blogspot.com/

      Usuń
    2. Regularnie go czytam. xDD

      Usuń
  15. Pyszne :D
    Smakuje mi to bardzo bardzo :P
    Oczywiście czekam na kontynuacje, ponieważ kto jak kto, ale ty to piszesz zajebiście. Pozdrawiam .
    Weny weny weny

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko matko matko myślałam, że teraz zrobiłaś sobie przerwę, a tu znowu XD Przeczytałam już wszystko co jest na tym blogu i mam wrażenie, że polubię każde opowiadanie przez Ciebie napisane :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Niecierpliwie czekam na pierwszy rozdział (prolog?)! Po twoim ostatnim opowiadaniu w sumie nie wiem, czego mam się spodziewać. Raczej nie będę snuła domysłów, bo pewnie i tak mnie zaskoczysz :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. No,no zapowiada się ciekawie :D
    Z opisu już polubiłam tą historię xD

    OdpowiedzUsuń
  19. No to biorę się za czytanie :D
    pierwsze wrażenie ?
    - zajebiste ^.^

    OdpowiedzUsuń