piątek, 1 lutego 2013

Informacji ciąg dalszy

Reklamuję dalej... bo dlaczego by nie ;>

Poniżej załączam pierwszy koncept co do drugiego numeru Asia on Wave! 
Jak Wam się podoba? ;) Bigbang jak i EXO-M zobaczycie napisane spod mojej ręki i niejakiego debiutu w magazynie ^^ 




1. Dinozaury Rocka
2. Bycie fanem nie jest tanie
3. SNSD
4. BIG BANG
5. Wywiad Lycaon
6. Wywiad LUNAFLY
7. Wywiad Brown Eyed Girls
8. Infinite
9. EXO-M
10. Sasaeng - toksyczny fan
11. SHOW
12. Wielki powrót B1A4
13. ADAMS wywiad
14. Proximity Butterfly

15. Recenzja płyty: G-Dragon - One of a kind
16. Recenzja płyty: Moi dix Mois
17. Recenzja filmu (Tajwan)
18. Recenzja filmu (Chiny)
19. Recenzja anime: Jang Geum's Dream
20. Recenzja mangi: Osiedle Promieniste - a-g-w.ingfo

21. Stereotypy znad Żółtej Rzeki - cz. 2
22. Ideał piękna w Azji
23. Lalki w Japonii
24. Powstanie świata wg mitologii Japońskiej, Chińskiej i Koreńskiej
25. Kultura picia herbaty
26. Skąd się wzięły smoki?

27. Meido Cafe
28. Gyaru Hime
29. Tokyo Street Fashion
30. Japońskie host kluby

31. Shaolin
32. Toyama
33. Seul
34. Taipei

35. Furoshiki
36. Bibimbap
37. Ile Portugalii w Makau?
38. Chińskie noodle zhajiangmian
39. Top 10
40. Zdjęcie:
41. Zdjęcie:
42. Zdjęcie:
43. Od czytelników fanart.

Dodatkowa prośba dla wszystkich moich czytelników. 
Wielu z fanów Azji w ogóle nie wie, że takie przedsięwzięcie ma miejsce i powstał magazyn, który chociaż w minimalnym stopniu zaspokoi głód wiedzy o kulturze, muzyce, tradycjach itp. 
Dlatego gdybyście mogli rozpowszechnijcie chociażby ten post ;) Skopiowanie go chyba nie będzie zbyt wielkim problemem? ;D 

tutaj macie bezpośredni odsyłacz do naszego sklepu ^^

***

I teraz coś dla czytelników... 
Cieszę się niezmiernie z kolejnych obserwatorów, ale co mi po tym skoro żaden z nich nawet nie pozostawi po sobie śladu? 77 osób jednak do czegoś zobowiązuje, że nie piszę jednak tylko dla siebie ale i dla Was. Miło by było dostać full komentarzy pod rozdziałami, nawet jeśli są mało składne. Nawet najmniejsze cieszy. 
Kiedy następny rozdział? 
To zależy od Was. 
<3


6 komentarzy:

  1. nie torturuj nas, swoich wiernych i komentujących czytelników ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra napiszę ten komentarzyk nie będę taką zuo osobą :D
    co do magazynu to trzeba przyznać dla fanów azji to rarytas :D
    eh nie mogę normalnie złożyć swoich myśli bo tak mnie rwą mięśnie na nogach i na ramionach, że umieram xD
    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę fajnie. Już widzę, że warto kupować kolejny numer ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w drugim numerze nie będzie nic o Sakurai'm Atsushim z BUCK-TICK i ogólnie o całym zespole. Przydałoby się, ponieważ według mnie, to legendy j-muzyki. No ale, nie mam wpływu na to, co będzie. Jednak, po jedynce jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. A się napaliłam. Będzie Big Bang i recenzja płyty G-Dragona. :D Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, w takim razie czekam na ten drugi numer, na Twoje artykuły w szczególności *.* Pierwszy mnie nie zawiódł, chociaż spodziewałam się trochę innego plakatu z Kaiem (wciąż płaczę nad jego podziurawioną od zszywek mordką ;__;), ale reszta była naprawdę dobra, strasznie się cieszę, że w ogóle powstał magazyn o Azji i podziwiam całą ekipę za zaangażowanie w ten projekt <3 Co do Twoich opowiadań, to ja zawsze czytam, każdy rozdział, jaki się pojawi, uwierz mi. Jestem raczej cichą czytelniczką, ale jestem. Wiesz, co do tych komentarzy, to ja akurat wyznaję zasadę, że lepiej nie pisać nic, niż parę wyklepanych na siłę linijek. Komentarz musi być porządny i mogę Ci obiecać, że od tej pory wezmę się w garść i zacznę pisać porządne komentarze, bo naprawdę na nie zasługujesz. God, kocham "Bo każdy potrzebuje miłości" *.* Twój Taemin jest taki inny, oryginalny i ten Minho, który zawsze powala płonącą charyzmą. Aw, życzę weny i powodzenia w dalszym pisaniu. Hwaiting~ :3

    OdpowiedzUsuń