czwartek, 17 stycznia 2013

Garść informacji

Od czego by tu zacząć... 

BLOG 



1. Wiem, że kolejny rozdział miałam dodać pod koniec tygodnia. Czy to się uda dalej nie wiem. Tak się stało, że mam masę spraw na głowie. Sesja, sami wiecie [a przynajmniej niektórzy] jakie to urwanie głowy. Ale jak już się pojawi nowy rozdział, to możecie liczyć na 10 stron w Wordzie jak nie lepiej :) 
2. Ankieta po prawo. Być może z niej skorzystam. Chciałam zwyczajnie wybadać teren.  
3. Od pierwszego lutego (mam nadzieję, że będę wtedy wolna) zaczynam porządki na blogu. 
4. Napiszę zaległe one-shoty. Planuję smuta na rozluźnienie, Taoris/ Taemin-Luhan najprawdopodobniej i kilka pomniejszych krótkich form.  
5. Zacznę opowiadanie. Nowe, w miarę krótkie (choć jak zdążyliście zauważyć, jakoś takie mi nie wychodzą). Paring: póki co nie wiem, ale poważnie zastanawiam się nad Taoris.  
6. Zacznę poprawiać formę wizualną bloga. To jest poprawię format w tekstach, błędy i wszelkie literówki.  
7. Zastanawiam się nad nowym szablonem. Powiew odświeżenia by się przydał, nie uważacie? Chciałabym również zrobić ten nagłówek zamiast samego napisu "Bo każdy potrzebuje miłości...", ale muszę rozkminić o co w tym chodzi i jak to wykombinować. A kto mi to ogarnie nie wiem. Zrobienie szablonu nie jest moim powołaniem. Ledwo co Painta ogarniam :P  
8. Dziękuję za Wasze opinie i stałych czytelników, którzy poświęcają jednak te kilka minut na napisanie komentarza :) To naprawdę motywuje. Witam nowych yaoistów. I tak się zastanawiam, czy może jest tu jakiś facet? ;>  
9. Dziękuję USZATI za wypracowanie w komentarzu <3  
10. Jak macie jakieś propozycje, albo np. chcielibyście coś zobaczyć innego i wykreowanego w dużej mierze przez Was... nie widzę problemu. Myślę, że od 1 lutego będę mogła sobie pozwolić na pisanie dla Was na życzenie, a przynajmniej warto spróbować. Bo może macie pomysł na one-shota, a zwyczajnie brak Wam umiejętności pisarskich (nie żebym swoje wywyższała ;))
Piszcie śmiało na mojego mejla : justyna031193@wp.pl 
Paring/ mniej więcej jaki to miałby być gatunek/ krótki opis scenariusza, który postaram się zrealizować ;)
Ciekawe czy ten plan wypali ^^
11. Wasze blogi przeczytam. Zrobię to, jak będę miała więcej czasu ;) Wtedy dodam tez odpowiednią adnotację xD  
12. Skończę opowiadanie o Di.
13. Po prawo macie spis stron i zakładkę 'zareklamuj się' ;) Wrzucać śmiało linki do swoich blogów. Poczytam ^^  
14. Będę ciągle uzupełniać tego  posta. Ciągle coś mi się przypomina xD Zrobię również cotygodniowe polecanie nowych blogów. Mi samej i Wam zapewne też przyda się lista najfajniejszych i godnych polecenia pismadł ^^

ASIA ON WAVE 
http://www.facebook.com/MagazynAoW?fref=ts 

Tu macie wszystko. Wszelkie newsy dotyczące magazynu i w ogóle. Pierwszy numer nadal można zamawiać  ;)

To chyba wszystko z ogłoszeń parafialnych. Pewnie i tak o czymś zapomniałam ;P 
Dzięki, że jesteście <3 i mam gdzie się wyżywać twórczo! ^^

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać na ten rozdział. Oby był jak najszybciej.
    Wpadnij do mnie na http://oldschool-yaoi.blogspot.com/
    Pozdrawiam i weny życzę:)
    HWAITING!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następny roździał z 2min'em ♥ i powodzenia na sesji.Co do nowego opowiadania, chętnie zobaczyłabym Super Junior, nie jestem fanką exo, ale przeczytam wszystko co napiszesz ^.^(nie licząc opowiadań hetero). Co do nagłówka, to napis zostawiłabym taki sam C:
    O TAK ONE-SHOTY ♥! Czekam :D
    Błagam błagam błagam, Super Junior EunHae! Może coś z Sungminem?
    FIGHTING!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taoris? Jestem jak najbardziej za. Zwłaszcza, że nie spotkałam jeszcze żadnego opowiadania o Taorise.... A paring naprawdę udany. Może wtrącisz jakies yuri? Ot takie wyzwanie ci rzucam hihi. A co do szablonu. Ja niestety nie potrafię..... Ale są blogi które oferują wykonywanie takich różnych szablonów. Trzymam kciuki!

    muffinkaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, oczywiście nie ma za co, i tak był dosyć krótki.
    Komentując rozdział staram się pisać dłuższe komentarze, właściwie wolę takie dodawać, niż krótkie, dlatego spodziewaj się nieraz kolejnego wypracowania xD
    Cieszy mnie, że pomyślisz nad Luhanem i Taeminem :3 Mam nadzieję, że napiszesz :3. W każdym bądź razie będę czytać.
    I korzystając z okazji, że to nie rozdział, tylko taka jakby notka informacyjna (?) chciałam cię zaprosic na mój blog o 2minie i JongKey`u, dopiero zaczęłam i właściwie jest tylko prolog i bohaterowie, ale wszystko się rozkręci :3 http://klejnot-jeziora.blogspot.com/

    Ajjsh, przepraszam, że tak nieładnie ci zaspamowałam *o* wynagrodzę kolejnym dłuższym, komentarzem pod rozdziałem, który - mam nadzieję, szybciutko się pojawi :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, Twój blog jest naprawdę fajny, to z Luhanem i Taeminem mnie po prostu powaliło. Szczerze Ci powiem, dobra robota. Mam takie pytanie... Kto znajduje się na Twoim avatarze? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się ta pisanina ;)
      Co do avatara, to jest to Jang Geun Suk.

      Usuń
  6. Jakbyś jeszcze kiedykolwiek cierpiała na brak szablony to mogłabym Ci wykonać. :3 Nie jestem ekspertem, ale również nie jest jakoś tragicznie~ :D No i zapraszam do mnie - yoru-ni-sasayaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń