niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Nadszedł czas, że zasypie Was fala życzeń bożonarodzeniowych, czy tego chcecie czy nie. Skoro już pewnie podostawaliście i sms-y i życzenia gadulcowe  i te na naszej-klasie czy FB czy jeszcze innych kontach w sieci, to i ja oczywiście do takowych się dołączam. W końcu Ci nieliczni którzy tu trafili i czytają regularnie moje twory są i dla mnie ważnymi osobami, prawda? Jesteście ze mną już tak długo (wierzcie mi, dla mnie to niesamowicie długo, biorąc pod uwagę, że średnia działalność moja na wszelakich blogach kończyła swój żywot po miesiącu ;P).
Dziękuję niezmiernie za Wasze wsparcie, komentarze i opinie dotyczące moich tekstów. Jest mi niezmiernie miło, że spędzacie co niektórzy miło czas na moim blogu ;) To naprawdę pokrzepiające. I nie straszne mi są Wasze długie wywody, naprawdę to lubię czytać.
Co do samych świąt... Życzę Wam kochani samych uśmiechów na twarzy, zdrowia (byście nie oślepli, czytając yaoi nocami), mnóstwa pieniędzy (abyście pojechali do wymarzonego kraju Azji i mogli pojechać na koncerty ukochanych zespołów). Spokojnie spędzonych świąt w gronie rodziny. Samych sukcesów. I może jeszcze cierpliwości? Czasami trzeba dłużej poczekać na rozdział ode mnie ;) 

... 
I jeszcze z informacji. Nie wiem jak teraz będzie ze wstawianiem rozdziałów... Przygotowania do świąt i później sama uroczystość, mogą być małe obsuwy w terminach. Postaram się dopisać opowiadanie o Dianie i skończyć je przed Nowym Rokiem ;)
Po prawo macie nową ankietę. Zapraszam do udziału. To od Was zależy co pojawi się dalej na tym blogu ^^
Dziękuję za Wasze komentarze. I te długie i krótkie, każda notka od Was jest dla mnie równie ważna <3



Wszystkiego najlepszego ;* 

2 komentarze:

  1. Jejć! Jak miło *.* Nie jestem dobra w składaniu życzeń więc napiszę krótko - nawzajem. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w przeciwieństwie do mojej poprzedniczki zamierzam się baaardzo rozpisać. :3 Więc tak... Baaardzo wesołych, wesołych Świąt! Dużo zdrowia, szczęścia (m.in. z pisania opowiadań ^^), pomyślności, spędzenia Świąt wśród najbliższych, radości, szczęścia w miłości (mnie osobiście ostatnio tego brak), tyyyyleeeee prezentów *pokazuje łapkami ile*, spełnienia marzeń, więcej czytelników Twojego cudnego bloga, więcej komentarzy, gwiazdki z nieba, przystojnego Świętego Mikołaja xD i duuuuużoooo śnieguuuu! A poza tym to, żeby te Święta minęły ci przyjemnie, bez kłótni z bliskimi ci osobami oraz smacznej kolacji! No i oczywiście buziaki! *kiss&huuug*

    OdpowiedzUsuń