niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster blog award

Jako że mam nieco wolnego czasu to odpowiem na te Wasze nominacje :) Nie wiem co to daje w sumie, ale okej niech będzie. 


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



 PYTANIA OD 사랑병 ;)

 
1. Jeśli siedzisz w k-pop'ie to kim jesteś?(Shawols, Kissme, VIP itp?)

    VIP zdecydowanie ^^

2. Ulubione zwierząko? 

    Nie lubię zwierząt.

3.Masz Skajpaja ? xD (Jak tak to możesz podać. Pofazować zawsze można xD)

   Nie lubię się w to bawić -.- Miałam, ale moje hasło zaniknęło w czeluściach mojego umysłu ;)

4.Jesteś oszczędna/dny?

   Hmmm... Co to znaczy oszczędność? ( nie, nie jestem ;P)

5.Co myślisz o Azji?

   To bardzo bogaty kulturowo kraj, który mnie niezwykle fascynuje. Chciałabym go kiedyś dogłębnie poznać, nie tylko poprzez szukanie stron i artykułów w Internecie ;0

6.Gdybyś miała możliwość wylotu na miesiąc do obojętnie jakiego kraju i to za darmo to gdzie byś się wybrał/a

    Myślę, że byłaby to Japonia < jakby dorzucili bilet na koncert Gazetto to byłabym wniebowzięta ^^>

7.Jaki kolor lubisz?

   Turkusowy

8.Ulubiony paring?


    2min <3

9.Masz jakieś gadżety z swoim ulubieńcem/ulubieńcami z Azji?

   póki co dorobiłam się kilku plakatów <jakoś poduszki, czy inne pierdoły mnie nie kręcą, wolałabym płytę ^^>

10. Co lubisz jeść?

       Zupki chińskie Vifona :P

11. Twoja ulubiona Playlista na dziś?

      Na dziś? Cały dzień zacierałam zwycięzcę Superstar --> Roy Kim ;) 




PYTANIA OD Kei-chan

 1. Jeśli nie k-pop to jaki rodzaj muzyki?
     Rock i metal ;D i j-rock xD

2. Jaki kraj chciałabyś/chciałbyś odwiedzić w przyszłości?

     Japonia *_*

3. Potrawa, jaką zawsze chciałeś/chciałaś zjeść.

     Kimchi 

4. Ulubiony smak lodów.

     Czekolada <3

5. Twoja piosenka na poprawę humoru.

     Lollipop Bigbang ;)

6. Twoje ulubione zdjęcie. Opisz je, z kim na nim jesteś i w jakich 

 okolicznościach zostało zrobione.
     Nie lubię robić sobie zdjęć, ale jak już to jedno z moją przyjaciółką... w sumie sesja z przyjaciółkami, z gitarą i fryzami 'le Gazetto ^^

7. Jeśli buty to jakie?

    Trampki <3

8. Kolor Twojego pokoju?

     Trochę różu, pomarańczy i bieli ,taki miszmasz>

9. Ulubione słowo w obcym języku.

     Aishiteru <3

10. Najważniejsza wartość w Twoim życiu?

       Przyjaźń.

11. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?

      Sama nie wiem, decyzja podjęta pod wpływem chwili. Nie sądziłam że wytrwam, ale udało się i mam już mały dorobek xD 


MOJE PYTANIA xD

1. Jaki film Cię najbardziej wzrusza i za każdym razem wyciska potok łez?
2. Skąd się wzięło zainteresowanie yaoi? 
3. Jak zaczęła się przygoda z poznawaniem Azji? 
4. Na jakim koncercie chciałabyś się znaleźć?
5. Najstraszniejszy sen? ;>
6. Ulubiony owoc? 
7. Co robisz poza pisaniem? 
8. Czy myślisz, że jesteś dobra w tym co robisz? W jakiej skali oceniasz swoje prace? <1-10>
9. Jakieś opowiadania czytane w tonacji 'yuri'? 
10. Opowiadania hetero vs yaoi? 
11. Ile piszesz średnio jeden rozdział/one-shot? 

NOMINOWANI ;) 

http://taeminho-shinee.blogspot.com
http://ladyvashji.blogspot.com   <szczególnie polecam ten blog, warto na niego zajrzeć, ja się zakochałam *_*>
http://yaoikpop1.blogspot.com
http://yaoisaveworld.blogspot.com

Wybrałam pierwsze osoby z mojej listy blogów i to nie planowaną 11 ;)


2 komentarze:

  1. A kiedy yaoi? Ja chcę yaoi! >_<"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję :3 Już odpowiedziałam na blogu na pytania :D

    OdpowiedzUsuń