niedziela, 16 grudnia 2012

Liebster Award po raz enty

Znowu dostałam wiadomość o otagowaniu za co dziękuję :) 

Nominacja od Marysia Nowak  i pytania od niej. 

 
1. Co lubisz robić w czasie wolnym? 
Staram się wtedy nadrabiać zaległości dramowe i pisać nowe rozdziały dla Was
2. Jakie plany na przyszłość?
Wyjazd do Korei? ;> 
3. Co jest dla ciebie natchnieniem w czasie przelewania słów na papier?
Nie wiem. Słowa po prostu same powstają w mojej głowie. Nawet gdy nie mam pomysłu na rozdział, wystarczy jedno zdanie, które popchnie mnie do 5 kolejnych stron w Wordzie xD
4. Jaką piosenkę mogłabyś mi polecić?
5. Jak rodzina znosi Twoje szaleństwo na punkcie k-popu, Azji, etc?
Tata twierdzi, że Azjaci to kobiety. Mama zaczęła lubić SHINee, siostra upiera się że ich nie lubi, ale gdy tylko zapuszczam playlistę nuci wszystkie piosenki, druga siostra wsiąkła w klimat tak jak ja, a brat również daje się przekonać do niektórych utworów ;D 
6. Kto i co potrafi Cię uszczęśliwić?
Przyjaciele, rodzina, miłe słowo, wszystko ^^
7. Kim jest dla ciebie przyjaciel?
Osoba będąca dla mnie oparciem, która śmieje się z mojej głupoty wraz za mną xD
8. Lubisz zmiany? Dlaczego?
Zależy do czego prowadzą w efekcie zmiany...
9. Dlaczego zaczęłaś pisać, co na to wpłynęło?
Pisałam wcześniej w swoim małym zeszyciku, tylko że opowiadania hetero. Założenie bloga było nagłym pomysłem 
10. Jak znosisz krytykę?
Raczej działa na mnie budująco, jeśli jest uzasadniona, nie typu ' jesteś głupia, bo tak'
11. Podsumuj swoje życie w jednym zdaniu.
... 
 
Sama nikogo już nie nominuję, ponieważ robiłam to wcześniej :) 
Z informacji dla czytelników... rozdział yaoi możliwe, że pojawi się dziś... tylko pewnie w nocy. póki co właśnie go piszę, ale kiedy skończę.. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz