czwartek, 13 grudnia 2012

Info i nominacje

I dostałam kolejną nominację dziękuję bardzo Kiki za wzięcie mnie pod uwagę :)

Co prawda odpowiem na pytania, ale ja już nie będę nikogo nominowała. Robiłam to wcześniej i starczy ^^

Pytania, które dostałam :)

1. Ulubiony 'Paring'? --> 2min, większość na tym blogu opowiadań właśnie o nich :)

2. Korea czy Japonia? --> nie wiem, chyba nie potrafię wybrać. Ale jeśli miałabym wybrać wycieczkę to najprawdopodobniej Japonia ^^

3. Ulubiona potrawa? --> spaghetti, makaron zawsze spoko :P

4. Jak się zaczęła twoja przygoda z yaoi? --> pierwsze opowiadanie yaoi przeczytałam z paringiem top&gd na deviantart, od tego czasu uważam to za najlepsze opowiadanie i jestem niepocieszona, że nie ma kontynuacji

5. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania? --> wszędzie, rozmowa usłyszana na ulicy, rozmowy gadulcowe, zdjęcia, filmiki, sny ;D

6. Masz możliwość  spędzenia jednego całego dnia ze swoim idolem, kto by to był ? --> *myśli, myśli, myśli* kurcze, myślę że to byłby Ruki z Gazetto :)

7. Ulubiony Zespół? --> the Gazette z j-rocka, Bigbang z k-popu

8. Co byś powiedziała twojemu ' biasowi', gdybyś miała  możliwość go spotkać? --> Chyba nie potrafiłabym przez dłuższy czas wykrztusić słowa, wpatrywałabym się w niego oczarowana i dochodziła do siebie po spotkaniu :P

9. Którą koreańską wytwórnię darzysz największym szacunkiem? --> YG zdecydowanie. Za przyjazność wobec swoich podopiecznych i piosenki z sensem i zupełnie inne od wszystkich k-popowych :)

10. Poleć mi jakieś anime yaoi ^^ --> Moje ulubione Junjou Romantica 1/2. uwielbiam tą serię :)
11.  Który girlband jest godny twojej uwagi? ^^ --> Zawsze najlepsze dla mnie 2ne1. Za muzykę z pazurem, głosy i stylizacje


....
Z informacji bardziej interesujących czytelników. Rozdział pojawi się jutro bądź sobotę :) Oczywiście ten o Dianie jak i yaoi ^^

J.

1 komentarz:

  1. No ej,cały dzień czekałam na kolejne rozdziały :< dosłownie co godzinę tutaj zaglądałam,wrr..Mam nadzieję,że chociaż jutro się pojawią.
    Duużo weny <3

    OdpowiedzUsuń