czwartek, 27 grudnia 2012

Asia on Wave


Co prawda nie mam dla Was nowego rozdziału, ponieważ jak moja wena kwitła, to teraz leży na podłodze i wije się w bólach niemocy, ALE...


Mam ważne ogłoszenie ;) 

Na polskim rynku zdecydowanie brakuje magazynów, które spełnią oczekiwania fanów i przybliżą nam tematykę Azji, prawda? 
Dlatego wychodzę z propozycją. Niebawem, bo już 15 stycznia ukaże się nowe czasopismo Asia on Wave ;) Gorąco polecam, wszystkim fanom zarówno Japonii, Korei, Chin, Tajwanu i innych krajów. Co w się będzie ukazywać? Istny misz masz. Od kultury po muzykę, którą tak uwielbiamy ^^ Również ja będę dla Was pisać, udało mi się dołączyć do ekipy. Magazyn będzie póki co rozprzestrzeniany drogą internetową. 
Wstępna cena: 14.90 Stron: 108 







Ktoś będzie chętny? ^^

2 komentarze:

  1. Będziesz tam pisać? Ooo ciekawe. ^^ O czym?
    *oczywiście kupi*

    OdpowiedzUsuń