wtorek, 27 listopada 2012

Informacja.

Skarby Wy moje, kochani czytelnicy ^^ Ja dodam ten rozdział, baa dodam kilka ale w weekend. Jak wrócę do swojego domku, wbiję do pokoju i oddam się wenie,, wtedy dostaniecie rozdział o Dianie i yaoica ;) Teraz nie mam czasu. Prezentacje i kolokwia, to mnie czeka jutro i pojutrze -.-

Co do tych nominacji. Proszę się nie gniewać ani nic, ale dla mnie to ciąg nieskończonego łańcuszka i nie będę odpowiadać na takie posty ;) Dziękuję za wzięcie mnie pod uwagę (i dlatego, że podoba Wam się mój blog, jak i dlatego, że pewnie nie mieliście kogo dodać ^^), ale ja się w to bawić nie będę. Wolę tylko pisać, a nie odpowiadać na pytania. Kto chce mnie poznać... żaden problem. Mam prywatnego bloga  i tam wszystko o mnie xD

Tak więc rozdział w weekend
Pozdrawiam <3 J.

2 komentarze:

  1. Hejka! Niedawno znalazłam Twojego bloga i baaardzo mi się podoba! ^^ Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Zapraszam na mojego bloga: http://shineeyaoistories.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę weny!
    Nala ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend, you say? :D Okay, I'll be waiting.
    A tak poza tym to teraz chyba dopiero pierwszy raz komentuję, ale jestem z Tobą prawie od rozpoczęcia Minho x Kris. Nie wiem, czemu dopiero teraz zebrałam się, żeby ci napisać, że jesteś GENIALNA. Tak, jesteś GENIALNA. <3 Weny <3

    OdpowiedzUsuń