wtorek, 30 października 2012

Informacja.

Brak mi czasu na jakiekolwiek twórcze działanie w tym Szczecinie. Brak pomysłów, weny i jakiegoś porządnego kopa do napisania kolejnych partów obu trwających opowiadań. Ale obiecuję, że w weekend pojawi się kontynuacja i postaram się napisać coś na zapas (może one-shot na pocieszenie? jakieś propozycje co do paringu? ^^)
I przepraszam też niektórych, że przestałam komentować. Nawet jeśli czytam Wasze rozdziały na bieżąco, to jest to  w biegu robione i lecę dalej do swoich zajęć, a potem zwyczajnie zapominam o skomentowaniu ( co zauważam również na swoim blogu, straszna pożoga jeśli chodzi o komentarze, no cóż... -.-)
Miejmy nadzieję, że środowy powrót na stare śmieci coś pomoże, a mój ukochany pokój doda mi weny <3 Czekajcie ;*
J.

5 komentarzy:

  1. Brak czasu. Największa zmora TT_TT
    Będziemy czekać.
    a paring 2Min <33

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że jongkey jest całkiem sporo w otchłani internetu ale... no dla mnie ciągle mało ^^'

    więc może jakiś jongkey? *n*

    kejt. (nowa czytelniczka ^^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się komentować każdy twój rozdział na bieżąco i na szczęście mi wychodzi:) Nie wiem,dlaczego kiedyś tego nie robiłam. Wydaje mi się, że to ze "strachu" - teraz wiem, że irracjonalnego XD. Myślę, że dużo osób nie potrafi się przełamać, ale kiedyś im się to uda. Trzymajmy za nie kciuki:D
    A co do paringu, to poproszę 2min. Do czytania innego ciężko mi się przełamać. Chociaż JongKey jako poboczny mi się w miarę podoba.
    Czekam na twój szybki powrót:P
    Gladys (komentująca wcześniej jako anonim ^^)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już dzisiaj przeczytałam wszystko na blogu i czekam na kolejny rozdział :)
    a co do paringu ja to bym chciała przeczytać coś o Renie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trochę nie w temacie.
    Wydaje mi się, że lepiej by było oddzielić opka o SHINee od Twoich jakiś zupełnie innych.
    A paring poproszę OnTae albo JongTae <3

    OdpowiedzUsuń