sobota, 8 września 2012

Bo każdy potrzebuje miłości... bohaterowie

Co mam Wam do powiedzenia... Cieszę się niezmiernie ze statystyk, ilości obserwowanych i w ogóle, tylko... liczyłam na nieco większy wkład z Waszej strony... Na 14 osób obserwujących mojego bloga, komentują z 2-3 osoby?
Wymyśliłam fabułę nowego opowiadania, znacznie dłuższego i rozbudowanego, nadal yaoi, jest jedno ALE. Chcę widzieć w formie Waszych komentarzy zaangażowanie jakiekolwiek... Piszę to dla Was, zarywam noce dla Was i liczę na wyrażanie swojej opinii... Rozpocznę opowiadanie jak ilość komentarzy wzrośnie, chociaż pod tymi dwoma aktualnymi notkami o.O ^^
~~~~~~
Bo każdy potrzebuje miłości... 
Bo kto powiedział, że szkoła jest jedynie placówką, w której będziemy się uczyć? To tu zawieramy nowe znajomości, bądź przeciwnie kłócimy się na całego i stwarzamy nowych wrogów. Nauka schodzi na dalszy plan, kiedy pojawia się miłość, ktoś nowy wkracza w ustabilizowane życie uczniów, albo pojawiają się nowe plotki, prawdziwe czy nie, to nie ma znaczenia, ważne że coś się dzieje...
Fabuła jak wiele innych. Trochę miłości, trochę zazdrości. Tu ktoś się zejdzie, to znowu rozejdzie.  Trochę kłamstwa, intryg, innym razem spora dawka humoru i głupich pomysłów. Bo szkoła robi się o wiele ciekawsza, gdy bohaterami są zabójczo przystojni skośnoocy...

 LEE TAEMIN (18)
Nowy uczeń, przeprowadza się do ojca, gdy matka dowiaduje się, że syn jest gejem. Mieszkanie z ojcem ma sprawić, że magicznym cudem zmieni orientację. Opiekun chłopaka jest dyrektorem w ogólnokrajowej firmie spedytorskiej, Taemin weekendami pracuje tam jako recepcjonista. Jest zamknięty w sobie, odnosi się z wyższością do innych. Nie ukrywa swojej orientacji i nie zwraca uwagi na komentarze pod jego adresem. Wypracował swój unikalny styl. 



KIM KIBUM (18)




Nie przejmuje się opiniami innych ludzi w szkole, jak i nie daje sobą pomiatać. Wykreował unikalny styl, którym się szczyci. Zadziorny, opryskliwy, jednak szybko zawiera nowe znajomości. Nie potwierdza ani nie zaprzecza plotkom o swojej orientacji, nie interesuje się tym zbytnio. Pisze artykuły do gazetki szkolnej, czasami robi za fotografa. Jego zachowanie powoduje niechęć do nauczycieli. Oprócz osób, które nieprzychylnie go traktują, ma zdecydowanie jedynego wroga...







KIM JONGHYUN (19) 






Kapitan drużyny siatkarskiej. Wraz ze swoją niezbyt inteligentną drużyną, próbują znęcać się nad Kibumem, z mizernym skutkiem. W równym stopniu nienawidzi młodszego Kima. Pod wpływem pijackiego zakładu jego życie niebawem może ulec drastycznej zmianie.








CHOI MINHO (19)



Członek drużyny piłkarskiej. Jest raczej milczkiem, rzadko się odzywa. Kumpluje się z Jonhyunem, ale nie bierze udziału w nękaniu Kima. Żyje we własnym odosobnionym świecie, do którego nie dopuszcza zbyt wielu osób. Nie może odgonić się od dziewczyn, na które nie zwraca zbytnio uwagi, twierdząc że koncentruje się na nauce i sporcie.


LEE JINKI (19)





Redaktor gazetki szkolnej. Nastolatek o zakręconych pomysłach, z głową w chmurach. Martwi się o wszystkich i wszystko. Zaprzyjaźnia się z Kim Kibumem. Chodzi do jednej klasy z Jonghyunem i Minho. Nie może zrozumieć nietolerancji i braku zrozumienia. Próbuje dążyć do jakiegokolwiek porozumienia między Jongkey, póki co z wymiernym skutkiem.








J.

19 komentarzy:

  1. Coś czuję, że to będzie świetne ;) Tylko Jonghyun jako siatkarz? Przy 173 cm z wkładkami? :D Reszta cudowna ;D Aż się nie mogę doczekać! Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wzrost nie jest najważniejszy, umiejętności i duch walki to podstawa ^^

      Usuń
  2. Ohoho ! Kolejne o szkole, na pewno będę czytała ^^
    Bohaterowie wydają się bardzo... Ciekawi xD Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału !
    Hwaiting ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super :D Uwielbiam opowiadania z Shinee i choć wolę, gdy są hetero, to 2Minem nigdy nie pogardzę :-P Mam nadzieję, że właśnie tak rozwinie się akcja. Postaram się komentować większość rozdziałów, żebyś miała dzięki temu choć troszeczkę większą motywację do pracy. Hwaiting!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...no dobrze. Jeśli chodzi o komentarze to masz racje. Rozumiem to że piszesz opowiadania i chcesz znać opinie ludzi je czytających. Więc sama nie wiem dlaczego nie skomentowałam wcześniej którejś notki ale obiecuje że to się zmieni. I dobrze by było żeby inni też zaczęli komentować bo z pewnością żaden z twoich czytelników nie chcę abyś zaprzestała pisania tych świetnych opowiadań na które czekam z niecierpliwością kilka razy dziennie sprawdzając twojego bloga choć muszę przyznać że znalazłam go bodajże trzy dni temu. Oczywiście wszystkie twoje historie przeczytałam. Wciągnęły mnie. Podoba mi się twój styl pisania i to jak rozwijasz relacje między bohaterami. Co oznacza że również nie mogę doczekać się nowego opowiadania które szykujesz. Mam nadzieje że postać kochanego Taemin'a nie będzie taka jak na większości blogów. Czyli wstydliwy, płaczliwy i wrażliwy chłopiec. Cóż, życzę Ci weny i pozdrawiam. :)

    Chinatsu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm zapowiada się super ;) czekam na pierwszy rozdział z nowego opowiadania ^^
    Dodałam się do obserwatorów ponieważ kocham twoje opowiadania ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, pięknie :)
    Zainteresowałam się i czekam aż zaczniesz dodawać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy opis postaci ;) lubię opowiadania o szkolnych miłostkach więc będę z chęcią czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja ci nabiję trochę statystykę, wnioskuję, że się nie obrazisz :D Tak się zastanawiałam, czy już zacząć komentować, bo jeszcze nie przeczytałam wszystkich opowiadań na twoim blogu (co oczywiście w najbliższym czasie nadrobię, obiecuję!). Moim absolutnym OTP'em jest 2min, dlatego na wdechu przeczytałam "To nie takie proste kochać", twój styl i pomysły mnie ostatecznie podbiły i w najbliższym czasie biorę się za resztę. No i czekam na to nowe opowiadanie, które masz w planach.
    Bohaterowie już mi się podobają. Badboy Jonghyun to coś, co tygryski lubią najbardziej *.* Key oczywiście zawsze i wszędzie divą, sexy Minho i niepozorny Onew - trzy razy tak, przechodzisz dalej :D Charakter Taemina mnie zaintrygował. Wygląda na to, że Taeś nie będzie u Ciebie biedną sierotką tylko silnym facetem.
    Cóż jeszcze mogę dodać, czekam, czytam i się zachwycam ^^ Niewiele jest osób, które tak jak Ty potrafią pisać, wciągając czytelnika w wir akcji, że nie można się oderwać! <3
    Weny życzę i wieeelu pozytywnych komentarzy! <3
    Miss.Alice
    [saranghae-boys]

    OdpowiedzUsuń
  9. No no już czuję, że będzie się sporo dziać : D
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać! Poproszę dużo Taemin'ka i będę szczęśliwa!
    Nyu

    OdpowiedzUsuń
  11. JongKey .. omnomnom ^^ co tu dużo gadac .. can't wait ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ueee ;( miałam nadzieje że będzie to KeyTae.. ale czytając rozdziały to JongKey i Min2 nee? a szkoda.. osobiście czytam opowiadania jedynie z Taemiśkiem.. :3 innych par z SHINee nie lubię x3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jongi jako siatkarz ? *o* Buhuhuh $: Chciałabym zobaczyć jak ten kurdupel gra przeciwko Minho O; Ale zapowiada się bardzo fajnie : 3

    OdpowiedzUsuń
  14. znalazłam dziś tego bloga, i niE ma opcji'nie , bo czuję, że musze skomentowaĆ. fABUŁA zapowiada sie dosyć ciekawie. a nawet bardziej... jestem na etapie 1 rozdziału ..(akurat dziś do czytania o TaeKey słucham piosenek s. grzeszczak) no ale nie ważne. Chcę tylko powiedzieć, że będę kontynuować czytanie :)
    c:

    jeszcze nie spotkałam się nigdzie z ff , gdzie Onew byłby redaktorem szkolnej gazetki.
    (na tym chyba zakończe, bo nie chcę sie za bardzo rozpisywac,biorę sie po postu za czytanie

    -nowy czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no... I znów, czuję, że się uzależnię. I to pod koniec wakacji!? Na szczęście jest to przyjemne uzależnienie. :D
    Mam wrażenie, że dobrze piszesz. :D
    Pozdrawiam i już się biorę za czytanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam opis bohaterów zachęca do przeczytania opowiadania, więc z chęcią się za to zabiorę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zaczełam jeszcze czytać ale już uwielbiam twoje opowiadanie.xD
    Y.K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam! W końcu znalazłam ten blog... usunęli mi się dane z komórki i straciłam linki do tego opowiadania ... nareszcie je odnalazłem... yeey. Cieszę się.. A teraz czas czytać te cudowne dzieło jeszcze raz.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń